Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Shchur I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Shchur I. 
Optimization of Energy-shaping Control of Port-controlled Hamiltonian System [Електронний ресурс] / I. Shchur, Yu. Biletskyi // Computational problems of electrical engineering. - 2013. - Vol. 3, № 2. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CPoee_2013_3_2_21

Попередній перегляд:   Завантажити - 743.748 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Shchur I. 
Computer Simulation of an Autonomous Contra-Rotating Wind Turbine Taking Into Account Parameter Differences and Wind Rotor Work Conditions [Електронний ресурс] / I. Shchur, A. Kovalchuk // Computational problems of electrical engineering. - 2014. - Vol. 4, № 1. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/CPoee_2014_4_1_15
Досліджено роботу малопотужної автономної контрроторної вітроелектроустановки (ВЕУ) з вертикальною віссю обертання, у якій застосовується спеціальний пристрій - трансформатор із обертовою половиною. Останній виконує дві функції: безконтактну передачу згенерованої електричної енергії від рухомого якоря синхронного генератора з постійними магнітами та автоматичне регулювання електричного навантаження ВЕУ. Для побудови системи квазіоптимального керування розроблено естиматор середньої швидкості вітру, який охоплює два вітроротори. Імітаційне моделювання проведено на тестовому профілі вітру з урахуванням розбіжності параметрів та умов роботи вітророторів. Результати показали задовільну ефективність роботи ВЕУ за таких умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.414 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Shchur I. Z. 
Improved structure of passivity-based control of battery-supercapacitor hubrid energy storage system [Електронний ресурс] / I. Z. Shchur, Yu. O. Biletskyi // Applied aspects of information technology. - 2020. - Vol. 3, no. 4. - С. 232–245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aait_2020_3_4_4
Системи зберігання електричної енергії є актуальним сучасним напрямком досліджень, зумовленим стрімким розвитком відновлюваної енергетики та електромобілебудування. Через відсутність на даний час джерела чи нагромаджувача електроенергії з високими питомими показниками енергії та потужності, його замінюють гібридними системами зберігання електричної енергії, які складаються з окремих джерел, що доповнюють одне одного. Серед них комбінація електрохімічна акумуляторна батарея - суперконденсаторний блок є найбільш поширеною. Розглянуто її активну конфігурацію, у якій обидва джерела підключені до вихідної мережі через двонапрямлені імпульсні перетворювачі постійної напруги. Досліджувана гібридна акумуляторно-суперконденсаторна система є нелінійною динамічною системою з багатьма входамитаі багатьма виходами та двома каналами керування, роботу якої описано п'ятьма диференціальними рівняннями. Для вирішення задачі синтезу стабільної та ефективної системи керування для такого об'єкта застосовано енергетичний підхід, а саме енергоформуюче керування. Для цього досліджувану систему математично описано як гамільтонову систему з керованими портами, причому порівняно 2 описи з різними варіантами вибору базового вектора стану системи. Структурний синтез системи пасивного керування проведено за методом формування взаємозв'язків і введення демпфувань. На основі сформованої для досліджуваної системи стратегії енергетичного менеджменту за допомогою розробленої в середовищі MathCad комп'ютерної програми досліджено всі можливі варіанти введення енергетичних взаємозв'язків і демпфувань у систему пасивного керування. Дієвість отриманих структур формувачів керуючих впливів на досліджувану динамічну систему вивчено шляхом комп'ютерного симулювання в середовищі Matlab/Simulink. За результатами дослідження сформовано за принципом суперпозиції варіант формувачів керуючих впливів із найкращою комбінацією введених взаємозв'язків і демпфувань. Для стабілізації заданих стратегією керування значень напруг вихідної мережі та суперконденсаторного блока додатково застосовано пропорційно-інтегральний регулятор напруги, а для обмеження допустимого струму акумуляторної батареї - ковзний регулятор між двома структурами пасивного керування. Результати комп'ютерного симулювання показали повне виконання завдань стратегії енергетичного менеджменту, зокрема плавне наростання та обмеження струму акумуляторної батареї.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.551 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Shchur I. Z. 
Integrated system of modular power supply and multilevel control of brushless dc motor for electric vehicles [Електронний ресурс] / I. Z. Shchur, V. P. Turkovskyi // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2020. - № 6. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2020_6_12
Purpose. Development of a multi-purpose control algorithm for a cascaded semiconductor inverter to provide a six-step switching of phase voltages of a brushless DC (BLDC) motor, multilevel regulation of voltages magnitude, charge equalization of battery modules in the modes of traction and regenerative braking of electric vehicles (EV), as well as checking the operability of the developed algorithms by computer simulation. Methodology. To solve these problems, the methods of automatic control theory, elements of the discrete mathematics, and the theory of algorithms are used. The mathematical model of the studied system was implemented by means of the Simulink application, as well as programming in the MATLAB software. Findings. Algorithms for coordinated control of the six-step switching of the BLDC motor armature winding, multi-level control of the motor voltages with pulse-width modulation at only one level, and energy management in the form of equalization of the battery modules charges have been developed. A computer mathematical model of the proposed EV electric drive system has been created. Performed simulations confirmed the effectiveness of the developed multi-purpose control algorithm. Originality. Substantiation and solution of the problem of complex increase of energetic and design indicators, as well as reliability of EV power-traction system due to application of an integrated configuration of the modular electric power supply system and multilevel control of the BLDC motor by means of joint multilevel cascade inverter. Practical value. The use of the developed solutions will increase the service life of electric motor, the reliability of the whole power-traction system, improve their maintainability, expand the layout and loading of the EV chassis, ensure its fire and electrical safety.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.172 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Biletskyi Yu. O. 
Passivity-based control system for stand-alone hybrid electrogenerating complex [Електронний ресурс] / Yu. O. Biletskyi, I. Z. Shchur, R. I. V. Kuzyk // Applied aspects of information technology. - 2021. - Vol. 4, no. 2. - С. 140–152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aait_2021_4_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.278 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Shchur I. Z. 
Lateral stability control system for front two-wheel independent driving electric vehicle [Електронний ресурс] / I. Z. Shchur // Applied aspects of information technology. - 2022. - Vol. 5, no. 1. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aait_2022_5_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.447 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Shchur I. 
Modeling of two-motor front-wheel drive control for electric vehicle with electronic differential based on energetic macroscopic representation [Електронний ресурс] / I. Shchur, I. Havdo, Y. Biletskyi // Energy engineering and control systems. - 2020. - Vol. 6, Num. 1. - С. 51-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eecs_2020_6_1_9
На відміну від автомобіля, сучасний електромобіль (ЕМ) може мати різні конфігурації підсистеми електричної тяги з застосуванням одного, двох чи чотирьох привідних електричних двигунів коліс. Досліджено передньопривідну дводвигунну конфігурацію з незалежним приводом коліс, в якій регулюванням електромагнітних моментів двигунів забезпечується виконання двох функцій: електричної тяги та керування напрямком руху. Остання функція виконується електронним диференціалом, який застосовується замість традиційної механічної диференціальної передачі та механічної системи рульового керування. Виконання вказаних функцій покладено на розроблену на основі геометрії Ackermann-Jeantaud систему керування привідними двигунами. Для дослідження роботи дослідного ЕМ застосовано новий підхід до побудови математичних моделей складних систем на енергетичній основі - макроенергетичне представлення (EMR). За інверсним принципом, передбаченим EMR, розроблено систему керування рухом ЕМ. Проведені симуляційні дослідження в середовищі MatLab/Simulink показали працезданість розробленої системи керування та високу точність підтримання заданих швидкості та напрямку руху як в усталених, так і в перехідних режимах роботи ЕМ.На відміну від автомобіля, сучасний електромобіль (ЕМ) може мати різні конфігурації підсистеми електричної тяги з застосуванням одного, двох чи чотирьох привідних електричних двигунів коліс. Досліджено передньопривідну дводвигунну конфігурацію з незалежним приводом коліс, в якій регулюванням електромагнітних моментів двигунів забезпечується виконання двох функцій: електричної тяги та керування напрямком руху. Остання функція виконується електронним диференціалом, який застосовується замість традиційної механічної диференціальної передачі та механічної системи рульового керування. Виконання вказаних функцій покладено на розроблену на основі геометрії Ackermann-Jeantaud систему керування привідними двигунами. Для дослідження роботи дослідного ЕМ застосовано новий підхід до побудови математичних моделей складних систем на енергетичній основі - макроенергетичне представлення (EMR). За інверсним принципом, передбаченим EMR, розроблено систему керування рухом ЕМ. Проведені симуляційні дослідження в середовищі MatLab/Simulink показали працезданість розробленої системи керування та високу точність підтримання заданих швидкості та напрямку руху як в усталених, так і в перехідних режимах роботи ЕМ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 766.755 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Shchur I. Z. 
Control optimization of automatic multistage transmission in city electric bus [Електронний ресурс] / I. Z. Shchur, V. O. Kovtun // Applied aspects of information technology. - 2022. - Vol. 5, no. 2. - С. 120–135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aait_2022_5_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.234 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Kuzyk R.-I. V. 
Mode decomposed passivity-based speed control of DC drive with bidirectional Zeta-SEPIC DC-DC converter for light electric vehicles [Електронний ресурс] / R.-I. V. Kuzyk, I. Z. Shchur // Herald of Advanced Information Technology. - 2024. - Vol. 7, no. 1. - С. 71–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hait_2024_7_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.682 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського